pilotkala.ir
دسته بندی
چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، رمز عبور جدید برای من ایمیل نشده است؟ ,
وارد شوید
ثبت نام کنید
سبد خرید
پرسش های متداول
جمعه ۲۹ آبان ۹۴
(
0
)
(
0
)
چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، رمز عبور جدید برای من ایمیل نشده است؟
لطفاً ایمیلهای اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری gmail گاهی spam میشوند.
مشخصات کاربری
،
تغییر رمز حساب کاربری
،
بعدی
قبلی
مرتبط با این بخش
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
چگونه به اطلاعات خرید ها و فاکتور های قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟
نظرات کاربران
*
نام و نام خانوادگی
*
پست الکترونیک
*
متن پیام
ارسال نظر
بستن
*
نام و نام خانوادگی
*
پست الکترونیک
*
متن پیام
ارسال نظر
0 نظر
راهنمای سایت
مشتری گرامی هر زمان در فرایند خرید از فروشگاه دچار مشکل شده اید در 24 ساعت شبانه روز لطفا با شماره 09032590829 واحد پشتیبانی پایلوت کالا تماس بگیرید پایلوت کالا *چون کیفیت مهم است*
پرسش های متداول
قوانین و ضوابط فروشگاه
درباره ما
اخبار فروشگاه
قوانین فروشگاه پایلوت کالا
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.